Normalde hem tarihi hem polisiye romanlar severim. Polisiye oldukları için sürükleyici olurlar, tarihi oldukları için de öğrenme isteğimi körüklerler amaaa Sultanı Öldürmek hiç böyle gitmedi maalesef. Hatta okuma grubumla okuyor olmasak büyük ihtimal daha önden bırakırdım kitabı. Tek sevdiğim kısım baba katili teorisinin işlenmiş olması, merakımı canlı tutan kısımdı. Ben okumanızı tavsiye etmiyorum ama Ahmet Ümit veya sürpriz sonlar seviyorsanız okuyabilirsiniz.