Ürkek bir çocuktum. Şüphesiz, buna karşın bütün çocuklar gibi inatçılığım da vardı. Annem de zaman zaman şımartmıştır beni. Ama başa çıkılamaz olduğuma inanmıyorum. Güzel birkaç cümle, başımın okşanması, elimden tutulması sıcak bir yaklaşım söz dinlememe engel olmazdı.
Ben insanların kötü olduğuna inanmıyorum Nevzat. Seksenime merdiven dayadım, vardığım netice bu. İnsan ne iyidir, ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu.
'Evrime inanmıyorum. Benim atam maymun değil' dersin. Primat standardında bir hayat sürersin. Muz bile lükstür senin için. 'Vatanseverim, ben Bozkurt'um' dersin, karnını makarnayla doyurursun...
Ben onursuz bir yaşamın gerçekten yaşam olduğuna inanmıyorum. Çünkü insan biraz kaybederek de kendini korur. Ve bazı insanlar hayatta kazanamadıkları halde karakterlerini kaybetmedikleri için aslında herkesten daha değerlidir. ♡