"Doğruluk mu daha büyük meziyettir, yoksa yiğitlik mi?" Diye sorar cevap ne olursa olsun, "bütün insanlar doğru olsaydı yiğitliğe lüzum kalmazdı" derdi..
Bize hiçbir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine konulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz... :))