Hangi kelime anlatır beni?
Yazmayan kalemimi,
Dolan gözlerimi...
Yabancıyım bu hallerine,
Uzaksın her bir heceme,
Sen değilsin bu gördüğüm,
Ruhumdasın kördüğüm.
Sensizlik şarkısı çalar geceme
Nerede çocuksu hallerin?
İçimdeki hasretin,
Bitmeyen sözlerin,
Gelsen de kalbinden tanırım,
Anlarsın beni bilirim.
Gelmesen de beklerim...
Bazı bağlar koptuğunda sadece ilişki bitmez, zaman da kırılır. Alternatif bir zaman diliminde ilerler adeta insan. Karşılaştığınızda yabancı biridir artık. Tanıdığınız kişi başka bir zaman diliminde kalmıştır sanki. Öyle işte...
Şimdi onu nasıl
inandırabilirim bütün
bu süreyi onunla
birlikte yaşadığıma?
onu unutmuş gibi yaşarken
onu düşündüğüme?
anlamaz, görünüşe kapılır,
anlamaz. Oğuz Atay