Benim de bir tek duam var. Dilim ağzımda dönemez hâle gelinceye kadar bunu tekrarlayacağım: Catherine Earnshaw, ben yaşadıkça sen de rahat yüzü görme! Seni ben öldürmüşüm, öyle söyledin. O zaman musallat ol bana. Öldürülenler katillerinin peşini bırakmazlar. Ben o hayaletlerin yeryüzünde dolaştıklarını biliyorum. Her zaman benim yanımda ol. Dilediğin kılığa gir, çıldırt beni... Yalnız, seni bir türlü bulamadığım karanlık dehlizde beni bırakma. Ben hayatım olmadan yaşayamam. Ruhum olmadan yaşayamam...