Yolcu Hanım

Yolcu Hanım
@kadimokuyucu
Ve son sözü hep alın yazısı söyler. instagram.com/kadimokuyucu_?i... S
Hayırlı Ramazanlar insanlar :)
Herkese selamün aleyküm, Aranızdan bir kişiye aşağıda yer alan eser gruplarından birini hediye etmek istiyorum. Yapmanız gereken tek şey seçtiğiniz eser grubunu yorumlarda belirtmektir. Sadece 1 grup seçilecektir, fazla seçenlerinki dikkate alınmayacaktır, bilginize. Hayırlısı olsun herkesler için :) Açıklanma Tarihi: Çarşamba Eserler: I.Grup (İmam Gazali Kitaplığı) Nefsani İsteklerin Kırılması Zekatın Sırları II.Grup (İbnü'l Cevzi Kitaplığı) Cennetin Davetlileri Ölüme Gülebilmek III.Grup (Osman Nuri Topbaş Kitaplığı) Hüsn-i Zan ve Vefa Sual ve Cevaplarla Tasavvufî Mülâhazalar IV.Grup (Siraceddin Önlüer Kitaplığı) Şefaat Yâ Resûlallah (sav) #k:275455 V.Grup (Nurullah Genç Kitaplığı) Gül ve Ben Müpteladır Gemiler Benim Denizlerime VI.Grup (İhsan Fazlıoğlu Kitaplığı) Kendini Bulmak
1K
Yolcu Hanım
Kemal Özer kitaplığı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kudüs'e gidelim Sevgilim...
"Peygamber sükunetine erelim şehrin sokaklarında. Yahya peygamberin yanında büyüsün çocuklar. Elleri taş tutacak yaşa gelsin. Kalpleri aşk tutacak yaşa. Çöp bidonlarının arasında dolaşalım. Bak şu küçük çocuk var ya vuracaklar onu! Mescide gidelim. Bir bayram namaz kılalım şehirle birlikte.." Kalk Kudüs'e gidelim sevgilim...
Yolcu Hanım
Tam da şu an bu satırları Okuyor olmam :) Tarık Tufan
Aynen, Konferans'a Türkiye Damga Vurdu!
Kahrı hakeden İİT bildirisi Hamas’ı, İzzeddin Kassam’ı bile ağzına alamadı. Filistin halkının “meşru”(!?) temsilcisi olarak da Abbas yönetimi tanındı. Kurulacak Laik Filistin devletinin başkenti Kudüs (Allah korusun) olacakmış. Kudüs’te Laik Filistinli LGBT’liler kendi bayraklarını açacaklar, buna karşı çıkanları da Filistin polisi coplayacak. Bakarsınız Abbas’ı da gönderip yerine Dahlan’ı getirebilirler. Görünen o ki, Abbas da, Netenyahu da yolcu. Abbas pasif, Netenyahu yaralı... (...) İİT bildirisi tam bir rezalet, utanç verici. Niçin toplanmıyor diyorduk, keşke hiç toplanmasalarmış. Bildiri, Gazze’de katliam olurken Suudi Arabistan’da eğlence festivali düzenleyen aklın sahibine teşekkürle başlıyor. İsrail ile ilişkilerin gözden geçirilmesi ve boykot teklifini, başta Suudi Arabistan olmak üzere, Fas, BAE, Bahreyn tarafından veto edilmiş. (...) Sahi, 2 gün sonra “beyefendiler”in “hanımefendileri” İstanbul’da toplanacaklar. İnşallah onlara GlobalReset’in “Sıfır atık”, “iklim” konferansı verilmez. Bunları geçelim de, bakalım hanımefendilerin elbiselerinin, ayakkabılarının, çantalarının markaları ne? Başörtüsü takanlar bakalım hangi markayı tercih etmişler. Gözlükleri ve saatleri de önemli. Yemeklerini nerede yiyecekler, mönüde ne var. Gazze şehidlerinin ruhuna kim ayet okuyacak!? Hangi sure okunacak. Mehter çalacak mı acaba. Ayasofya ziyareti, emaneti mukaddese ziyareti de vardır herhalde. Önemli olanlar bunlar, gerisini boş verin. (...) Atış serbest olunca, mesela Esad aslan kesildi!?. “Filistin halkı bizim insani yardımımıza değil yapılan soykırıma karşı korunmaya muhtaç” dedi. Abbas “ABD’den ve BMGK’den İsrail’in saldırılarını durdurmasını istiyoruz” dedi. İran “İsrail ordusunu terör örgütü ilan edelim” dedi. Oysa bunlar İsrail markalarını bile boykota
Felsefe-Düşünce
Yolcu Hanım
Keşke toplanmasalardı. En azından “bir araya gelirlerse” diye bir ağırlığı vardı onu da kepaze ettiler
İslâm İşbirliği Teşkilâtı
Heralde tek tek kınamaktan sıkıldılar, bir de toplu kınayalım dediler...

Tâhir Ceyhun Yıldız

@tahirceyhunyildiz
·
“Nişestend u goftend u ber-hâstend” Oturdular, konuştular, dağıldılar!
Yolcu Hanım
Çok güzel kınadılar toplu halde. Büyük başarı elde ettiler. İslam birliği toplanırsa nasıl rezil oluyor onu gördük.