Kafiyelere uydum bu sefer
Bir Bütündür Yüreğim Düşen ne candı, ne tan Varılan bir yoldu bu ciwan Şimdi ne dert kalmış ne de tasam Bir elekten geçtim, felek bile kolaçan. Sesimi yıldırandır bu çalı desenli ihtişam elbet bilinirdi, yüce aşkta bir lisan Kanımca ezilmez artik yürek fukaram Ne daha yenilirim ne de eksik kalırım bu yoldan. Bilinmezdi elbet, ezilen çiçeklerin dramı birçok yillıktı anılar, kelebeklere zulüm... Kim derdi ki, ben avare bir Yusuf Ne kuyuda susuz kaldım, ne aşka üryan Hep yalnızdım imanın en soğuk kuytusunda Şimdi ne Cennet bağlar beni ne de nizam. Buydu bize bahsedilmiş bir mizgin yetemesem neye yarar coşmam. Bir duymuşlar beni, sessizlik bunca bohçam şimdi ne görseler bilmukabele hâlimden çığırtkan düşlerdi bunca beni aksettiren varabildim sonunda nelerdir bizlere kalan. Bu umutsuzluk pergelindedir gölgem Faydam yoktur adımdan gayrı manaya yine de Tanrı bilir derim, kal-û beladan
Edebiyat
Dünyada kabullenilemeyen gerçek kadar ağır yük yok kanımca. En büyük imtihan ve zorluklar dahi kabullenildiğinde yada gönüllü yüklenildiğinde Allah insana onu aşacak gücü veriyor ama kabullenemediğimiz gerçekler belimizi fena büküyor...

Şenay

@senayoktnnn
·
Kalbi, kabullenemediği gerçeklerle doluydu..
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz hiç birisini merak ettiğiniz için terslenip aşağılandınız mı? Çok rezilce bir durum. UNUTMAMAK GEREK. Unutunca tekerrür ediyor. Hala içim daralır aklıma geldikçe. İnsan insanı sevmeli geri kalanı yük oluyor. Cahille muhabbeti kesmezsen ya sinirini zıplatır ya da adabını oynatır. Buna da tecrübe deyip geçmek gerek en iyisi. Gerçi böyle bir olay bir daha başa gelmeyeceği için basit, gereksiz, ciddiye alınmayacak bir tecrübe. Ömrünce sevilmemiş birini sevmek ve ondan tutarlı bir davranış beklemek çok saçma zaten. Siz güzel sevebilirsin ama karşıdaki bu sevgiyi hak etmiyorsa mutlaka kronik bir arıza çıkacaktır. Bu tür klinik vakalardan uzk durmak en doğrusu. Canınıza yazık, vaktinize yazık. Bu tür mahlukat kalbe sıkıntı verip omuza yük bindirmekten başka marifet gösteremez ve kendisini vazgeçilmez sanıp havalara girmekten asla imtina etmezler. Aslında birisini severken ona bir anlam yükleriz ve yüklediğimiz anlamla birlikte muhatabımızı severiz. Anlam anlamsızlığa ve saçmalığa döndüğü anda vazgeçilmez sanılan en ulvî sevgiler bile yok olmaya mahkumdur ve bu son derece kolaydır kanımca. Aynı Barış Manço sözleri gibi; Sapa kulpa kapağa itibar etme dostum İçi boş tencerenin bu sofrada yeri yok Hamiş: Konu ile ilgili çok sayfa yazılabilir ama yine kerameti kendinde görür bu ruh hastaları. Bak neler yazdırmışım diye sevinir hatta. Haşiye : Yazmak insanı hakikaten çok rahatlatıyor. ☺️
BEN ÇOK HAYATLAR YAŞADIM
Ben çok hayatlar yaşadım Hiçbiriniz yoktunuz Kim olarak vuruldum Ve cesedimi gömdünüz Sonra deniz kıyısında Bir ovada obrukta Bir düşün son ucunda Düşündüm sonucunda Ve ki birden bulunca Durup soluklanınca Çok vazgeçişler gördüm O gecelerde öldüm Kesti sesimi kör gözüm Ben çok hayatlar yaşadım Ah ne acılar sırtladım Kamburu çıkan sırtlana Bir ormanda rastladım Yasla aslını ağaca Ne sopa ne de kanca Yenilmiştim kanımca Ağladım ağladıkça Sesimde çıkmadıkça Sırtlan yanıma geldi Etlerimi dişledi Kemiklerimi kemirdi Bırakmadı beni bana Ben de yitip giderek Gittikçe tükenerek Onu koynumda yaşatıp Urganını taşırım
Şiir
Evlenip bir aile kurmak, çocuk sahibi olmak, bir sürü çocuk, hepsini bu güvensiz dünyada ayakta tutmak, hatta biraz da yönlendirmek kanımca bir insanın başarabileceği en büyük çabadır .. | Franz Kafka |
O Sen Misin
O SEN MİSİN Hani bir yolculuk hayal edersin ya hep Koyu mavi gecelerde içinden geçirirsin trenleri Hep bilinmedik yerleri özlersin ya nedense Sıra gelmez kuyruklarda beklersin Ve bir gün karar verirsin Avucunda terden ıslanmış bir umut, haydi korkma hayal et Son vagonun son numarasıdır alabildiğin o son bilet Kalkış saati yarın sabah sıfır dört, otuz Bu gece sonlanır mı uykusuz Uyusam… ya kalkamazsam Ya son treni kaçırırsam Neyse şu şiirimi yazayım yarım kalmasın Şiirde bile olsa aşkım solmasın Bir rüya çağırır seni derinliklerine Gerçek yolculuğun rüyadadır belki de Bir kompartımanın gürültülü sesi Ahşap kapıların nemli nefesi Hayal edersin belki tanışırım burada Bir ömür beklediğim hayatımın aşkıyla Tren kalkar ağır bir sarsıntı bir titreme Onlarca yolcu bir telaş bir iteleme Bir sigara yakayım sonra yerime oturayım Nazik bir ses tınılar af edersiniz bayım Kibarca döneyim bende onu selamlayım Bir el dokunur omuzlarına Döner dönmez çarpılırsın bakışlarına Aman Allah’ım bu belki de odur Nurdan bir çehre bir yağmur tanesi sudur