Instagram:keman.kitapp
Keman çalandan zarar gelmez çünkü bir ağacın cenazesine boynunu yaslamak tüm şiirlerin atasıdır.
[ bir öğretmenin keman/kitap/kedi/kahve aşkı ]
İki kitabı birlikte okuyorum ama her defasında şiir kitapları ağır basıyor ve daha uzun zaman ayırdığımı farkediyorum. İki kitap okuyanlar siz ne düşünüyorsunuz ,sizin de hiç bunu yaşadığınız oluyor mu ?
Sevmek ne büyük bir tanrı Hatice
Ağzımda dünyanın bütün sevgi sözleri
Üstümde hece taşlarından bir gökyüzü
Ölüm ,benim bundan sonra
Hayat, senin yeryüzü hatıran...
Dünyanın en uzun gecesi 21 Aralık değil, beni terk ettiğin gecedir. Beni üzdüğün, yorduğun ,yıprattığın gecedir. Bir kabahat mı gerçekten kendi dışında birine hayranlık beslemek ?
Gözümde yaşlar birikip aktı. Üstümüzde takımyıldızları dönüp duruyor, ay bitkin bitkin her zamanki yolunu takip ediyordu. Saatler akıp giderken biz felakete uğramışlar uykusuz yattık...