Kevser Yıldırım

Kevser Yıldırım
@kevseryildirimm
Bibliyolif.
Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde? Bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? Ben ne yaptım? Kimse de uyarmadı beni. İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım, kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım...
Edebiyat
Önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır...
Edebiyat
Çiçeklerin açtığı mevsimde, senin kollarına yaslanan ve çiçekler kadar güzel kokan bir vücutla su kenarlarında oturmak ve öpüşmek, yoruluncaya kadara öpüşmek hoş şeydir... Seni gördüğü zaman zalimce başını çeviren mağrur bir dilberin kapısı önünde ve ay ışığı altında sabaha kadar dolaşmak, bunu candan arkadaşlara ağlayarak anlatmak, (söz aramızda) gene hoş şeydir... Fakat sevgili bir vücutta bulunmayan bir şeyi kendisinde taşımaya tahammül etmeyerek onu koparıp atabilmek, işte adaşım, yalnız bu sevmektir.
Sayfa 23 - Yapı Kredi Yayınları, 47. Baskı
Edebiyat