Tüm hayallerimi yitirdim. Kendimi mutluluğun sonsuzluğuna teslim etmek için boşuna çabalıyorum, beni kaldıramıyor veyahut daha doğrusu ben kendimi kaldıramıyorum.
Dünya âleme bağırıp çağırmanın bir faydası olacağını sanmak ne büyük saflık sanki insan böyle yaparsa kaderi değişecekmiş gibi. Bir insan ne verilirse onu almalı, aşırıya kaçmaktan uzak durmalı.