sedat gül

sedat gül
@kime_diyorum
Dervişe sormuşlar: “En zor olan nedir?” “Sözdür” demiş. “Anlatması da zor, anlaması da…
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."
Hayat ve İnsan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

sedat gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·111 syf.·
2022 19. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma

sedat gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·124 syf.·
2022 18. kitabı
Abdurrahim Karakoç
9/10 · 889 okunma
Seziyorum...
Bir takım insanlar Onlar mutluluklara düşmandır. Karanlıkta gözleri daha iyi gören yarasalar gibi , mutlak bir gecenin olmasını beklerler. Yorgunum , fakat her şeyi seziyorum.
Edebiyat
Ne ayağım uydu, ne kafam uydu. Belli... ben bu çağın yabancısıyım.
Şiir