İnanın kendimin "Yokluğunda çok kitap okudum"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kusura bakmayın ben pek dinlemem insanları. İnsanlar cahildir. Ve sürekli şöyle der gibi yaşarlar: cehalet ne güzel, her şeyi biliyor insan cahil olunca. Bu sebeple ben insanları pek dinlemem.
“Herkeste kitap sevgisi olacak değil ya. Keşke olsa ne iyi olurdu!.”
Sayfa 50·Kitabı okuyor
Alıntı
VAZGEÇİLİR Mİ
Kitaplar yazmaz belki unutulmuştur o sayfalar ama sorulsa bir ozana dağların da dostu vardır diyecektir fısıldarcasına dağlar da dosttur kimilerine Bir giz gibi bakacağız uzak doruklara o zaman kulaklarımızda ozanın sesi karışırken yabanıl seslere vazgeçilir mi diyeceğiz bu dostluğun sevincinden
Sayfa 456