ZEHRA

ZEHRA
@kitapsevverbikiz
hiçbir yarari olmayacağını bile bile insan kalmanin cok önemli olduğunu düşünüyor san onlari yendin demektir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
baskalarini çok fazla düşünen bir kimse kendisini unutur
ne adaletsiz bir dünya , kimi günahları ile yükseliyor kimi iylikleri ile kaybediyor
yitirilmiş kentlerde bıraktığım kendimi aramam onca yıl sonra sonra aranilacak bir ben daha birakarak kentin kapilarindan çıkmam... bulmak, yitirmekten büyük... yitirmem nakkaş olduğumda...bulmam nakkaşliğimdan

ZEHRA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2023 14. kitabı
Oruç Aruoba
8.5/10 · 1.371 okunma