ZEHRA

ZEHRA
@kitapsevverbikiz
hiçbir yarari olmayacağını bile bile insan kalmanin cok önemli olduğunu düşünüyor san onlari yendin demektir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
baskalarini çok fazla düşünen bir kimse kendisini unutur
ne adaletsiz bir dünya , kimi günahları ile yükseliyor kimi iylikleri ile kaybediyor
yitirilmiş kentlerde bıraktığım kendimi aramam onca yıl sonra sonra aranilacak bir ben daha birakarak kentin kapilarindan çıkmam... bulmak, yitirmekten büyük... yitirmem nakkaş olduğumda...bulmam nakkaşliğimdan
bütün yoksunluklarımla kusurlarımla, bozukluklarımla ben benim ~oruç Aruoba