Yani birbirimizde ruh ikizimizi bulmuş veya bizi birbirimize bağlayan, derin izler bırakan travmalar geçirmiş değildik - hep aynı yerlerdeydik sadece, aynı şeyleri yapıyorduk, dolayısıyla birbirimize arkadaşça davranmak işimize gelmişti.
"Demek ki arkadaş olduğun bir insan -seni seven ya da sana yakınlık duyan herkes- senin tarafından olmasa bile, sana olan yakınlığı yüzünden yıkıma uğruyor."