t

Tut Ellerimden

1 üye
Takip
"Elimi ona uzatsam, beni hissedebilir miydi? Göremediği elleri yine ısıtabilir miydi?"
Tut Ellerimden
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
—Elleriniz ne kadar soğuktu! dedim. Tereddütsüz cevap verdi: —Isıtın! Ve her ikisini birden uzattı.
Tut Ellerimden
"Aramızda bir dizi konuşulması gereken problem vardı, bunun üzerinde tartışmamız gereken. Ancak şu anda sadece bedenimin üzerinde dolaşan elleri önemliydi."
Tut Ellerimden
"İnsanın ellerini gün boyunca ne çok kullandığını hiç bilmezdim. Meğer insan ellerini beyninden daha çok kullanıyormuş."
Tut Ellerimden
“Sakın ellerimi bırakma…”
Tut Ellerimden