Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Temim ibni Evs ed-Dari radiyallahu anhdan rivayet edildigine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem: "Din nasihattir (samimiyettir)" buyurdu. Biz kendisine, Kim için nasihattir, diye sorduk. Allah'ın Resûlü şöyle buyurdu: "Allah için, Kitâbı için, Resûlü için, Müslümanlar'ın yöneticileri ve bütün Müslümanlar için
Sayfa 283 - Tahlil YayınlarıKitabı okudu
85 syf.
10/10 puan verdi
Harika bir kitaptı. Meal , tefsir okumak isteyen herkes bu kitabı okumalıdır. Kur'an-ı okurken bilmemiz gereken bazı şeyler vardır. Aksi halde bazı şeyler eksik kalacaktır. Muhkem, mutesabih, mecazlar, esbabı nüzul, baglamlar, açık kapalı hitap, bu konular iyice anlaşılmalıdır. *Ayetlerin bağlamini bilmemiz gereklidir. Bunu sadece sebebi nüzul
Kur'an'ı Anlamaya Giriş
Kur'an'ı Anlamaya GirişMustafa Yıldız · Çıra Yayınları · 20143 okunma
Reklam
❌ Kur'ân'ı neden zorlaştırıyorsunuz? Kur'ân apaçık, kolayca anlaşılır bir kitaptır. Kur'ân'da buna işaret eden birçok ayet var. ✔️ Kur'ân'ı Kerîm'de (7 ayrı yerde geçen) "Kitâb-ı Mübîn/Apaçık Kitab", "Kur'ân'ı Mübîn/Apaçık Kur'ân" tabirleri, terkibleri; Kur'ân'ın anlamı, ne kasdettiği, ne demek istediği ile mi ilgili yoksa
1112 syf.
·
Puan vermedi
·
1 saatte okudu
Öncelikle kitap hakkında sonrasında ise Kur'an-ı Kerim Fihristleri hakkında fikirlerimi yazacağım. Yazarın ve yayınevinin de belirttiği gibi bu kitabın ilk hazırlığı Zules la Beaume tarafından Fransızca olarak yapılmıştır. bu eseri arapçaya çeviren Muhammed Fuad Abdülbaki'dir. Evet doğru anladınız okuyacağınız kitap aslında bir çeviri yani
Mevzularına Göre Ayet-i Kerimeler ve Mealleri
Mevzularına Göre Ayet-i Kerimeler ve MealleriM. Fuad Abdulbaki · Şamil Yayınevi · 20036 okunma
Kur'an'ın Apaçıklığı
Maide 15, Neml 1, ayetlerinde yer alan “kitabin mubin” ifadesinin veya Hicr 1, Yasin 69 ayetlerinde yer alan “kur’an’in mubin” ifade-i celilelerini Kur’an’ın “apaçık” olduğu ve tebyine (açıklamaya) muhtaç olmadığına delil getiriyorlar. Cevap: Bu ayet-i kerimeler ve benzerlerinde yer alan “mübin” ifadesini iki türlü anlamamız mümkündür. Birincisi
Sayfa 88