Laci

"Seni seviyorum. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eğer birisi ışığı açmayı hatırlarsa, en karanlık zamanlarda bile mutluluk bulanabilir."
Sevgili Bilge, bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
"İnsan düşünmeden durabilir miydi?"
"Bu dünyada en iyi ben yenilirim. dosta, düşmana, aşka…"