Çünkü ben
Gozlerimi kemirme telaşındaki
Yapış yapış kirlerle kaplı bir odadayim
Ve hiçbir şey
Kendimi tanırken çektiğim
Nefes darlığı kadar
Yırtıcı değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil, içindedir.
-Nasıl yani?
- Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan, yani bir atlı arabadan ya da çalışma odasından bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur.