İnfazların gösteri haline dönüşmesinin beklenen etkiyi yaratmadığını , halkı eğitmediğini, moralini bozduğunu,içindeki bütün duyarlılığı ve erdemi yok ettiğini ileri sürüyoruz.
Pek az kişi de vardır, yıldızlara benzer, belli bir yörüngede ilerler durur, hiç bir rüzgar varamaz yanlarına , kendi yasalarını ve izleyecekleri yolu kendi içlerinde taşırlar.