Bir türlü elime alamadığım ve okumayı hep sonraya bıraktığım bir kitabtı . Konu başlangıcı sıradışı ve cazip ama devamı hep aynı silsileleri içerdiğinden beklenti sonlara doğru düşüyor . Yazar bir örümcek üzerinden gündelik hayatta girdiğimiz buhranlara , toplumdaki statümüzün değişebilirliğine ve önemsizliğine değinmiş. Ana konu için okunabilir mi, evet . Zaten bir çırpıda okunabilecek kadar ince .