lilyyk

lilyyk
@lillyl
always try your best nothing is what it seems
Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken , anlatmaya ne gerek vardı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamak, ölmekten daha çok cesaret gerektirir bazen." Charles Bukowski / Bana Aşkını Getir
İnsan her şeyi aşmış olduğunu sanıyor ama sudan şeylere takılıyor. Fazla düş kuruyor. Sözcüklerin üzerinden kayıp geçiyor.
"Sabırsızlık bize ancak zarar veriyor."
“Ama ben,başkalarından önce kendi kendimle yaşamak zorundayım."