lore

lore
@loreheriotza
Kimsenin kimseye gözü değmiyorsa şiir niye?
"Hayat mı? Hiç bilmiyorum. Ne var ki dünya, şehvet ve hırstan ibaret."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ne iyiydik ne kötüydük Durumumuz başta ve sonda ayrı ayrıysa Başta ve sonda ayrı olduğumuzdandı"
Sayfa 21·Kitabı okudu
Şiir
"Sadık olanlar aşkın yalnızca sıradan yönlerini bilir; aşkın trajedilerini bilenler sadakatsizlerdir."
Sayfa 15
"Bana anlattığın hikâye, istersen adına sanatsal romantizm de, epey romantik ve romantizm yaşamanın en kötü yanı,çekip gittiğinde seni romantizmden yoksun bırakmasıdır."
Sayfa 15