Lu

" Seni ilk gördüğümde yaran vardı , başkasına kanayan ... Ben seni yaralarına rağmen sevdim .."
Reklam
Kendine iyi bak. Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni.
Hiçbir anı zamanın, hiçbir acı da ölümün karşısında duramaz, onu yenemez. Zaman en önemli anıyı, ölüm de en büyük acıyı unutturur. Bu yüzden yazmak iyidir...
Kaldırımlar... İkinizin de ne eş, ne arkadaşınız var; Sükût gibi münzevî, çığlık gibi hürsünüz. Dünyada taşınacak bir kuru başınız var; Onu da, hangi diyar olsa götürürsünüz.
"Birine içimizi döktüğümüzde, bedenimiz ve ruhumuz kan içinde kalıveriyor. O yüzden değil mi, içimizi tutmalarımız, birine teslim olmaktan korkmalarımız, ortalıkta tedirgin ve gergin dolanmalarımız? Anlatsam mı, anlatmasam mı kararsızlığımız... beni acıtır mı kuşkularımız...
Reklam