Budapeşte’de yer alan Ay. Nasa verilerine göre yapılmış, İngiliz sanatçı Luke Jerram tarafından 2016 yılında oluşturulmuştur. (Museum of the Moon Proje)
Beşinci günden hepinize selamlarr...
Bugün bir film önermeye geldimm. Filmimizin adı purple hearts. Konusunu anlatmadan önce anlaşmalı evlilik olaylatini seven insan evlatlarına sesleniyorum bu filme bayılırsınız.
Filmimiz de Tip 1 diyabet hastası ve müzik kariyerini geliştirmek isteyen Cassie'yi ve sorunlu bir geçmişe sahip olan Luke denilen askerimizi görüyoruz. İkisinin de belli sebeplerden dolayı maddi yardıma ihtiyacı var ve Luke yani denizcim diyorkine gel evlenelim evelenirsek bize evli asker maaşı denilen bir şey var onu alır yarı yarıya böleriz. Kız da diyor ki tamam ehehehehhe ve olay böyle başlıyor. Kural taraftarı olan Luke ve asi bir ruha sahip olan Cassie... Sizi çok tatlı bir film bekliyor.
İyi seyirler 🍀💚
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
1000Kitabın kalpiii ,eski akımları tejkrar çıkaran ve kendi akım oluşturan ۶ৎ Ophelia ÇOOOOK teşekkür ederiiim💖💝
herkes favorilerini yazıyyoor , ben de buraya kendi mini listemi bırakmaya geldimm İlk sırayı tabii ki tek bir kişiye ayırıyorum:
🌙 Cinder ➡️Thorne. O biraz egolu olabilirr ama tatlı ukalalıkları ve aslında içten içe ne kadar korumacı ve sadık olduğu gerçeğii onu çok tatlı kılıyorr 🚀
Gelelim listeyi tamamlayan ve kalbimin ritmini değiştiren diğer isimlereee:
🐺 Scarlet ➡️Wolf. Kitaptaki o vahşi ama Scarlet’ın yanında adeta uysal bir dosta dönüşen o kırılgan hali, sadakati... Gerçekten onun gibisi bir daha gelmez seriye, kalbimi bıraktım 🥺❤️
🏹 Açlık Oyunları ➡️Haymitch Abernathy (Gençliği/Geçmişi). Çeyrek Asır Oyunları'ndaki , kimseye müsaade etmeyen cool ve asi tavrı... Onun o gizemli ve yaralı geçmişine karşı zaafım var, ne derseniz deyin☺️
⚡ Harry Potter ve Azkaban Tutsağı ➡️Sirius Black. O asi, kuralları yıkan, motoruna atlayıp giden ama sevdikleri için canını verecek kadar sadık "bad boy" enerjisi... Listemde hep çok ayrı bir yerdedir kendisi 🖤
🔱 Percy Jackson ve Yunan Tanrıları ➡️Luke Castellan.Karakterinin o karmaşık yapısı, içindeki o bitmek bilmeyen savaşııı aslında Percy ninde benim için ayrı bir yeri vaar... Beni her zaman Percy'den bir tık daha fazla çekmiştir, haksızlık edemem 🗡️💔
🔍 İyi Bir Kızın Cinayet Rehberi ➡️Ravi. Kızın gönderisinde de vardı ama bu çocuğu listeye eklememek Ravi'ye hakaret olurdu. Pip'e olan o koşulsuz desteği, tatlılığı ve her riski beraber göze alışı... Tam bir "green flag" abisesi 🌿
Benim listem biraz karma ve sanırım ben birazcık BAD BOY lardan hoşlanıyormuşuum 💖
Okuduklarım:
Küçük Ağa Proje ödevimdi sanırım Mayıs Ayına ilk bu kitapla başladım. Projenin verildiği zaman sınav haftası olduğu için son ana kadar yapmadım sonra da üç günde bitirdim Jwnqinqjej klasik bendir yani kitabı beğendim yazarın anlatımını da öyle daha çok kitap okurum diye düşünüyorum bu tarz ileride incelemesine ulaşmak isteyenler profilime girebilir❤️🇹🇷
Percy Jackson ve Olimposlular - Şimşek Hırsızı Bu ayın asıl çoğunluğunu Percy Jackson evreni kapsıyor. Uzun süredir başlamak istiyordum proje bittikten sonra da hemen alıp başladım. İlk kitabi gayet güzeldi yine incelemesine profilimden ulaşabilirsiniz
🌊🔱 (pjookuyun)
Canavarlar Denizi Tabii ikinci kitabını okumasam olmazdı. Cok hızlı bir şekilde okudum Rick Riordan'ın yazım dili tek kelimeyle mükemmel. Uzun zamandır kitap okumasaniz bile elinizden atamiyorsunuz bunun incelemesi de profilimde var🧡
Titan’ın Laneti Gelelim ayın son kitabına Labirent Savaşını muhtemelen yetistiremeyecegim bu aya o yüzden şimdilik bu ayı bu kitapla kapatıyoruz gibi duruyor şuana kadar ki kitaplar arasından favorim bu oldu bunun da incelemesini daha geçen paylaştım🌠
İzlediğim Diziler ve Animeler:
Noragami'nin animesini bitirdim daha cok ikinci sezonunu izledim bu ay denilebilir ilk sezonuna 7/10 ikincisine de 8/10 verdim. Genel yorumlayacak olursam karakterleri güzel ama evreni çok potansiyelli olmasına rağmen üç beş karakterlerden öteye gidemiyor mangasina devam etmeyi düşünüyorum. Anime güzel bence ama daha iyi olabilirdi. Ana üçlümüzü çok sevdim. Hiyori, Yato ve Yukineyi. Başta Yukine'ye ısınamasam da yavaş yavaş ona da alıştım. Yan karakterlerden de en çok Kazumayı ve Bishamon'u seviyorum sanırım.
The Witch Hat Atelier: Bunu da haftalık takip ediyorum çok iyi gidiyor aşırı büyük potansiyeli var ve sonuna kadar da kullanacak gibi duruyor. Evreni ve büyü sistemine de