📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-ora sekansı
allah bitmez gözün arkada kalmasın
pek cevval değilim sükûnet belki imandan
ama sabahları usturayı boynumla
gezeceğim gelmezdi aklıma
intihar günah allah bitmez
belirtmiştik sanırım bu kısmı
tekrardan sağlayacağım fayda cennetliğim
olsa gerek
olsan şimdi balkonda ot çeksek
ağlasak yasin-i şerif okusak
allah bitmez kıskanıyorum seni
bak çok kırıldım ağırlaştım kapıyı açamadım
tövbe edemedim çok gerginim
silahlar anlatıldı bana kurşun girdi
elimi kestim kargoya verdim yarın ulaşır
odamın ortasından kendimi kadın ettim
annem geldi babam öldü ablam ilkokuldan terk
trene atladım şiir sinirlendiriyor beni
rüzgardı ta yüzümün gerginliğinde
suda boğuldum cesedimi bekledim
olsan şimdi yas tutsak çay içsek
allah bitmez beni bırakma
allah bitmez bu haki kadar gerçektir
ben beşerim psikozlarımdan çok çektim
sen sürme çektin makyaj tazeledin
alkol aldın geçti mi dedin durmadan
ana rahmine düşmek, ortaya çıkmak ve bir biçim kazanmakla eş anlamlıydı. bu önsel varlık henüz kesin bir biçim kazanmamışsa da, belirsiz ya da nötr değildi. (nötr değildi diyorum çünkü bir cinsiyeti vardı fakat henüz eşeyi belirlenmemişti.) yersiz yurtsuz ve öyle masumdum ki! niteliksiz ve oldukça dayanıklıydım. ama mutluydum da. bu mutluluğa ait tek imge, tam uyanıklık sınırından aşırabildiğim tek kaçak eşya, kendime ait bir imge değil -çünkü sınırın öte yakasında kuşkusuz böyle bir şey yoktu- fakat bana benzeyen bir şeyin imgesiydi: bir kayanın, bir taşın pürüzsüz yüzeyi üstünden kayıp akan sudan bir deri akıntısı.