📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
büyük tezgahlar aşkına
ve utanmanın kırık boynu için
bu aç adamlardan yapma şehirleri ateşe veriyorum
çünkü gidiyorum ben nehirlere
gidiyorum kahpeliğinden kelimelerin
ağzım
gırtlağıma kadar uzanan bir falya
gidiyorum çünkü
yargıçların gül saplarıyla
çocuk boğdurduğu bu mahkemede
suçlarım kemiklerime dayanıyor artık
yanlışım yok sevgilim
doğrularım doğrultmuyor
gidiyorum iyilerin bildiklerinden
masumluğun arsız teorisinden
bezirganlığından ahlakın
yaşamak pek sahici değil zaten
sana fünyemi bırakıyorum geride
üzerinde dirseğimi kırdığım
masanın üstüne koydum çıkarken
pencerenin manzarasını
yerini bulmuş açelyaları
kapıları açan anahtarları
da bıraktım giderken
yolum yok sevgilim
yolculuğum yol'durtmuyor
gidiyorum dermanlarından derdin
gidiyorum sebebin neticesinden
sevabından son yardımın, zaten