Meryem Öztürk

Meryem Öztürk
@manolya19
Öğrenci
Üniversite Öğrencisi
Ankara
Düzce
2 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir insanın çok dostu olabilir, ama insan, onların içinden de birkaç kişiyi kendine daha yakın bulur ve onları daha çok sever.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tesadüfün bu kadar kolay değişebileceği de aklına gelmemişti.
Sayfa 92 - Ren·Kitabı okudu
Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil… İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımdan küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. Sabahattin Ali
"Ben, seni görür görmez anlamıştım: bütün kaygısız görünüşünün altında, duygulu, içine kapanık bir insan olduğunu. Bunu beğendim işte."