Sabahattin Ali'nin okuduğum 2. kitabıydı. Kürk Mantolu Madonna'dan hemen sonra iştahla okumuştum. Sabahattin Ali, okuma alışkanlığı kazanmamda etkisi büyük olan, çok önemli bir yazar. Onunla tanışmadan öncesinde çoğunlukla o dönem popüler olan ne varsa onu okur ve yeterince tatmin olmazdım. Kendime uygun olan kitapları bulamadığımdan, kitap okumayı sevmediğimi zannettim uzunca bir süre. Daha sonra Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna'sını okudum ve kitap okumanın tam da bana göre olduğunu ve bunca zamandır eksikliğini hissettiğim şey olduğunu anladım. Daha sonrasında yazarın tüm kitaplarını okudum ve artık yeni yazarlarla tanışmaya ve yepyeni serüvenlere hazırdım..