"Şunu sakın unutmayın : Tek önemli an vardır, o da şu andır. En önemli an şimdidir... En gerekli kişi o an kiminleysek odur çünkü kimse bir daha başka biriyle görüşüp görüşmeyeceğini bilemez. Ve son olarak yapılması gereken en önemli iş iyilik yapmaktır çünkü insanın dünyaya gelişinin tek amacı budur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yerin altı,yerin altı! Toprağın yumuşak ve güvenli rahmi,iş bulmanın,işten atılmanın söz konusu olmadığı,seni durmadan rahatsız etmediği,umudun,korkunun,hırsın,onurun;yükümlülüklerin bulunmadığı,alacaklıların kapına dayanamadığı yere batmak.İşte orada olmak istiyorum.