Kızımın hiç dayısı olmayacak diye yıllarca hayıflanırdım. Üniversite yıllarımda kan bağının gerek olmadığı bir dostluk, kardeşlik kazandım. Emrem bitanem sana en çok özlediğinle geldim. 6 Şubat geliyor biliyorum Mevsim'in yeri ayrı da olsa bizim Mevsimimizi tekrar yaşatmış olmam ona onun isminle seslenmen bile yeter bana. Nasıl ki en zor zamanlarımda vardın ben de burdayım bitanem. Elim ağır gelir mi acaba mevsime diye düşünüp yük olmadan sırtını sıvazlaman 😥en büyük şanssın benim için. Mevsim seni iyi edecek. O dayısının minik kelebeği. Öyle bir kelebek ki gülüşüyle hayat veren. İyi ki yendin Kanseri ne yapardım ben sensiz😥