Yıldırım

Yıldırım
@matematikist
Ona göre insanlık namuslular ve namussuzlar olarak ikiye ayrılıyordu;ikisinin arası yoktu.
Yıldırım
Ona göre ise 3 e iyi kötü ve çocuklar diye 😿
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gördüğün gibi yalnızım, hep yalnız…
Sayfa 8·Kitabı okudu
Edebiyat
Yıldırım
Çooook hemde
Âdeta onun varlığına susuyorum.
Sayfa 63 - kültür yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Yıldırım
Bende 👾
Kendini beğenmiş insanlar başkalarını kendine hayran sanar. Antoine de Saint-Exupéry
1000Kitap
Yıldırım
Evet çok doğru bi laf olmuş