Büşra

8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Yasin YALÇIN isimli okura yanıt verildi
Büşra
Aynı ev evet.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
Zeynep'in Yiğit'in annesi olduğuna dair net bir bilgi olmadığı için hikayede ben mantık hatası olduğunu düşünmüyorum. Benden sonra yazacaklar şekillendirir artık devamı annesi mi değil mi diye.
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
Hikaye moderatörü sizsiniz :) İsterseniz son paragrafımı değiştirip Yiğit annesini görmüş gibi yazabilirim. Fakat annesi olsa bu davaya bakması çelişkili geliyor bana. :(
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
''Bursa'daki anneannesindenmis gibi gonderdigi mesaji okumasini, bunun uzerine annesine pismanlikla mektup yazmasini...'' Ceren'e sormak gerek sanırım burada ne kast ettiğini. :) İkimiz çok farklı algılamışız o kısmı Nigra. Ben hala daha anneanneye yazıldığını düşünüyorum :)