Büşra

8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
Nigra Ceren'in yazdığı kısımda babası kendi annesine mektup yazıyor. Yani Yiğit'in anneannesi oluyor mektup yazılan kişi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
Polisiye, korku, gerilim... Hepsinden uzun bir süre uzak durulmalı hikaye etkinliklerinde bence de. :)
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra isimli okura yanıt verildi
Büşra
Nigra hikayede hangi kısımda yazıyor annesi olduğu? sadece yorumlarda öyle bir tahmin görmüştüm hikayede okuduğumda annesi olduğuna dair bir kanıt bulamadım ama. Eğer öyle bir şey net olarak yazıyorsa düzelteyim yazımı.
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra
Hikayenin akışını yönlendirmektense benden önce yazan arkadaşların ucu açık bıraktığı konuları açıklamaya çalıştım. Finale son iki. :)
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz bu ileti altından yürütülecektir. Katılımcı sırası ve yorumlar için: #11646309 NigRa Saat gece yarısını çoktan geçmiş "yarım" diye belirtilen 12.30'u göstermekteydi. Akreple yelkovan iki ayrı uçtaydı, kavuşamayan iki aşık gibi diye düşündü. Sonra aklı yine yarım kavramına kaydı. 24'ün yarısı 12 olmasına rağmen neden 12.30'un yarım olarak nitelendirildiğini hep düşünürdü, saate baktığında yine aynı şeyi düşünerek yine saçmalığını eleştirdi kendi kendine. Çocukluğundan beri süregelen bir alışkanlıkla sürekli kafasında kendisiyle tartışır,mantıklı bir açıklama bulmaya çalışırdı. Bu tartışma bazen ciddi bir konuda, bazen de saat gibi ehemmiyetsiz bir konuda olurdu. Aslında, dedi kafasındaki ses, bir ara internetten bakabilirim buna. Kendisiyle yaptığı saçma muhabbeti dışarıdan gelen havai fişek sesleri bölünce düşüncelerinin odağı değişti. Bir yerlerde birileri mutlu olunacak bir şeyler bulmuş kutlama yapıyorlardı. Zaten mutlu olunacak bir şeye sahip olmak başlı başına kutlama sebebiydi. İnsan mutluluğu yakaladığında ona sıkı sıkı tutunmalı, elinden kayıp gitmesine izin vermemeliydi. Mutlu olduğu yerde kalmalı, mutluluk kaynağını nadide bir cevher misali koruyup kollamalıydı. "Onu şımarıkça bahanelerle tüketmek tam da benim yapacağım türden bir aptallık!" dedi kafasındaki sese sıkıntıyla. "İyice arabeske bağladın iyi değilsin sen." diye cevap verdi ses. Sesin ne kadar da sinir bozucu,ukala hale dönüştüğünü fark ederek kovaladı sesi kafasından. Bazı zamanlar işte böyle toplayamıyordu düşüncelerini.Bir yerden bir yere koşturup duruyorlardı, yakalayamıyordu. Uzun zamandır zaten ne düşündüğünün pek de farkında değildi sanki. Dağıldım yine nerden nereye geldi konu dedi kafasındaki sese. Sinirli bir şekilde masanın üzerinde duran kül tabağına
Etkinlik
Büşra
Yiğit, Melis’le işini bitirmiş avucunun içinde tuttuğu gözlere arzuyla bakarken birden ne büyük bir aptallık ettiğinin farkına vardı. Yine kendi egosuna ve isteklerine yenik düşmüştü, Tanrısının ona verdiği son şansı da mahvetmişti ve üstelik büyük güne sadece altmış saat vakti kalmıştı. Bir an önce burayı terk etmeli ve son kurbanını da bulup Tanrısının huzuruna çıkıp af dilemeliydi. Duyduğu korkunun şiddeti aklını biraz olsun başına getirmişti. Kıyafetlerini çıkartıp Melis’in odasına gitti ve gardırobun kendi kıyafetlerinin bulunduğu alt çekmecesinden temiz birkaç parça geçirdi üstüne. Henüz üstünü giyinmişti ki zil sesiyle irkildi Yiğit. ‘’Lanet olsun, lanet olsun, bir bu eksikti.’’ Diye söylenerek sessiz adımlarla kapıya doğru yaklaşmadan önce salona geri gitti, Melis’in parçalanmış bedeninin yanındaki bıçağını aldı ve salonun kapısını çekerek kapıya doğru ilerledi. Kapının deliğinden baktığında gördüğü kişinin Tanrısının kendine bir lütfu olduğunu düşündü ve korkusunu bir kenara fırlatıp gülümseyerek açtı kapıyı Yiğit. Gelen Melis’in 19 yaşındaki kız kardeşi Ebru’dan başkası değildi. ‘’Ben valizimi kapıp Ankara’dan sana sürpriz yapmak için saatlerce yol çekiyorum, sen bir kapıyı aça… Aa Yiğit sen de mi buradaydın? Ablama sitem etmeye hazırlamıştım ben de tam kendimi, hoş geldin demek yok mu?’’ Yiğit Ebru’nun valizini elinden alıp kenara bıraktı. ‘’Öyle harika bir zamanda geldin ki Ebru. Hiç içeri geçme, birlikte çıkıyoruz şimdi. Yıl dönümümüz bugün, Melis’in bizim dağ evinde sürpriz hazırlamış bana. Beş dakika sonra gelsen kapıda kalacaktın.’’ ‘’Hadi ya, ne zamandan beri yıl dönümü kutlar oldunuz siz. Yıllardır birliktesiniz ilk defa duyuyorum kutlamalar, sürprizler falan. Hem ne işim var benim sizin yanınızda. Baş başa olun siz ben evde takılırım.’’ ‘’Olmaz Ebru. Ablan seni evde tek bıraktığımı duyarsa kırk yılın başında bana hazırladığı sürprizi başıma yıkar.’’ Kahkahalar atarak asansörden indiklerinde kapıcı da merdivenleri temizliyordu. Çok konuşkan bir adamdı, Yiğit’i her gördüğünde esir alır beş on dakika sohbet etmeden bırakmazdı. Bu yüzden onu görmemiş gibi davrandı Yiğit ve acelece Ebru’yu binadan dışarı çıkarttı. ‘’Yiğit on dakika bekle arabada da ben gidip içecek bir şeyler alayım, madem kutlama var boş gitmek olmaz değil mi?’’ Ebru markete gitmek için yanından ayrıldığında Yiğit Ebru’nun ablasına ne kadar çok benzediğini düşündü. Saçları ve gözleri tıpatıp aynıydı. Hatta kemik yapılarındaki birkaç farklılık dışında birbirine bu kadar benzeyen iki kardeş çok zor bulunurdu. Melis’i kendi aptal zevkleri için harcamış olsa da Ebru’yu düzgün bir şekilde Tanrısının gözleri önünde ona kurban edecekti. Ve bu hareketinin kendi açgözlülüğünü affettireceğini umuyordu. Yiğit düşüncelere dalıp gitmişken apartmanın önünde hızlıca duran bir araçtan fırlayan iki kişiyi gördü. Yan koltuktan inen kadını görünce işlediği bunca cinayete, yaptığı bunca kötülüğe rağmen kalbinin ilk defa sızladığını hissetti. Zeynep Yiğit’in hayatına beş yaşındayken girmişti ve ergenlik yıllarına kadar bu kadınla aynı evi paylaşmıştı. Annesini hiç tanımamıştı Yiğit, babasının sevgilisi Zeynep yanında olmuştu çocukluğu boyunca. Babasına belki de bu yüzden bu kadar çok nefret duyuyordu. Bu harika kadını bile elinde tutamadığı için. O gittikten sonra her işe yaramaz babasıyla bir başına kalmıştı Yiğit. Zeynep’le babası ayrıldıktan sonra bile Zeynep Yiğit’i giderek artan aralıklarla da olsa aramaya devam etmişti. En son beş yıl önce görüştüklerini anımsıyordu Yiğit. Kadını uzaktan gördüğü o on saniye içerisinde bile ne kadar yaşlanmış olduğunu fark etti Yiğit. Zeynep’i bu işten uzak tutmanın onu korumanın bir yolunu düşünürken arabanın kapısı açıldı. ‘’Tamamdır, her şeyi aldım.’’ Yiğit kafasında bin bir düşünceyle arabayı çalıştırdı ve dağ evine doğru yola koyuldu.