Büşra

8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Uğur isimli okura yanıt verildi
Büşra
Hikayeyi henüz okudum ve ben şöyle algıladım: Hikayeyi Galip'in yazdığını düşünmek yerine Yiğit'in son kurbanının Galip'in kızı olduğunu düşünmüştüm. Yorumları ve Nesli'nin yazdığı son bölümü okuduktan sonra sanki kurgu böyle gitse daha mantıklı olur gibi geldi bana.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Hikayemiz hakkında yorum ve görüşler bu ileti altından yürütülecektir. Hikaye yazma sıralaması: 1) NigRa 2) http://1000kitap.com/JayGarrick 3) http://1000kitap.com/DenizG 4)http://1000kitap.com/lord01 5)Demet Delikanlı 6)Mithril / Nobody 7)http://1000kitap.com/EnerjikKoala 8)Neslihan 9)Uğur Ukut 10)Emre Şeyda 11)Büşra 12)http://1000kitap.com/bahtsizmecnun 13)Uğur Sıralaması ile ilgili değişiklik yapmak isteyen olursa bana bildirebilir. Etkinlikle ilgili tek kuralımız kendinizden önce yazılanlara bağlı kalarak hikayeyi yönlendirmeniz. Yazmak için belli bir vakit kısıtlamamız yok sonuçta amacımız eğlenmek fakat yine de arayı açmayalım ki hikayeden kopmayalım. Umarım güzel ve zevkli bir hikaye çıkartırız ortaya. :) Hikaye: #11646357
Etkinlik
Mithril / Nobody isimli okura yanıt verildi
Büşra
Hikayenin sadece ilk kısmını okudum diğerlerini okumak için sıramı bekliyordum fakat yorumlarda gördüğüm kadarıyla hikaye çok başka bir şeye dönüşmüş. Cinayetler, tanrısal sesler falan :))
8/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2016 45. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2016 13:12
2000'li yılların başında sinema dünyasını kasıp kavuran bir film vardı hatırlar mısınız? İsmini vermek için acele etmeyeceğim çünkü sizi temin ederim ki hatırlamak zor olmayacak. Film; oyuncuları, aksiyon sahneleri, efektleri, müzikleri ile sinemaseverlerin hayranlığını kazanmış ve sinemada yeni bir çığır açmıştı. Ama hepsinden önemlisi neydi biliyor musunuz; derin felsefesi. Neydi bu felsefe hatırlayalım: biri sanal, diğeri gerçek olmak üzere yer alan iki dünya mevcuttu. Çoğunluk bu sahte gerçekliğin, sahte mükemmelliğin büyüsü altında bir ömür uyukluyordu. İnsanlar, makineler tarafından tarlalarda üretiliyor, Matrix'e, sanal bir dünyanın içine doğuyorlardı. Gerçeğin dünyasına uyananlar ise çok nadirdi. Çok tanıdık değil mi? Yoksa içinde bulunduğumuz dünyaya çok mu benziyor? Uzun bir giriş oldu fakat şimdi kapitalizm hakkında konuşmaya başlayabiliriz. Mesela, ne bileyim, kapitalist sistemin insanları nasıl zehirlediğinden, nasıl uyuttuğundan söz ederek başlayabiliriz konuşmaya. Teknolojinin sağladığı tüm imkanları kullanarak üretilen körelmiş organlar hakkında da konuşabiliriz: efendilerin düşünmelerini istedikleri kalıplaşmış düşüncelerin dışına çıkamayan beyin(cik)ler; sevgi, saygı, hoşgörü, merhamet, vicdan gibi güzel duygulardan temizlenmiş kaskatı kalpler, vermekten çok (ç)almaya programlanmış kirli eller, muhtaç olanın yardımına koşmaya değil ondan uzaklaşmaya yarayan bacaklar; hayvanı, yoksulu, çiçeği, çocuğu çiğnemeye, ezmeye yarayan ayaklar... Ve daha fazlası için yaşasın Fordizm! Yaşasın efendiler, yöneticiler, katiller! Durun, durun! Biz de varız, unutmayın: Yaşasın köleler! Yaşasın kölelik! Hiyerarşinin ister en üstünde olup ezenlerden, ister en altında kalıp ezilenlerden olun farketmez, hepimiz katiliz. Dolaylı veya doğrudan hepimiz birilerini eziyor,
Televizyon
Ekmek Yoksa Abur Cubur YesinlerRobert Albritton · Otonom Yayıncılık · 20169 okunma
Büşra
Yazınızın üslubunu çok beğendim, eleştirileriniz de yerinde fakat naçizane bir şey söylemek istiyorum incelemenizi okuduktan sonra yazdıklarınızdan kitapla ilgili bir çıkarımda bulunamadım. Değindiğiniz noktalar mı eleştiriliyor kitapta da?
8. Hikaye Tamamlama Etkinliği
Herkese merhabalar. :) Geleneksel ‘1000 Kitap 1000 Hikaye Hedefliyor’ etkinliğinde 8.'sine başlayalım artık dedik! Katılmak isteyen arkadaşların 13 Aralık, 22:00'a kadar bu ileti altına yorum yazarak müracaat etmeleri gerekmektedir. :) Hikayemiz 14.12.2016 başlar artık. Duyanlar duymayanlara duyursun. :) Katılımcı sırası ve yorumlar için: #11646309 Hikaye: #11646357
Etkinlik
Büşra
Nihayet yeni hikaye duyurusu! Çok sevindim, ben de katılmak istiyorum. :)