Okur kitap arar ama, kitabın da okuru bulduğunu ben çok gördüm. Açıklanabilir bir şey söylemiyorum belki, ama “rastlantılar”ın çoğu, açıklayamadığımız için rastlantı görünmez mi?
biraz açık konuşmak istiyorum zorla bitirdim. Murat Menteş’i çok severim kitaplarını çıkar çıkmaz alırım o ilk heyecanımla okurum ama maalesef bu kitapta bir heyecan bulamadım hatta bitirmemi sağlayan iki şey var biri Tanpınar ki zaten konu bu ikincisi eski Türkçe ya da Osmanlıca nasıl diyorsanız artık yazılı olması odağımı diri tuttu diyebilirim.