"Gidelim buradan… Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim.
Gidelim buradan… İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim…"
‘uyuyalım mı?’ dedi bir süre sonra.
her ne durumda olursam olayım,
her duyduğumda gülümseyerek itaat ettiğim
tatlı bir buyruk gibiydi bu laf.
yanımda olsa, sıkıca sarılırdım.
değildi.
''Sarılmanın anlamı şudur:
Sende bir tehlike sezmiyorum,
Yanında olmaktan korkmuyorum,
Rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim,
Beni koruyan ve anlayan birisi var..
Bizde birine isteyerek sarıldığımızda ömrünün bir gün uzadığına inanılır.''
sen bensin ben senim
kalbimde senin kalbin kalbinde benim kalbim
ben yanardağ sen ateş sen dünya ben güneş
ömrün ömrüme girmiş yazan alnıma yazmış
nur yüzüne yüzün şarkılara dönsün
kalbim bir yol sana gitmiş