Her imtihan bir hikmet değil miydi? Kişi imtihan olarak bellemezse, hikmet sırrını göremezdi. Dünya büyük bir sahra değil miydi? Burada da beklemiyor muyduk? Hüzünsüz neşe ve darlıksız bolluk olur muydu? Ya sınavsız kulluk? Asla!
Hem keyifli hem de bilgilendirici bir kitap. Mesleki anlamda bana bir çok şey kattığını düşünüyorum. Diyetisyenlik mesleğinin zayıflatmaktan ibaret olmadığını, gerçekten insan sağlığına nasıl dokunduğunu da göstermesi beni ayrıca mutlu etti. Neyi niye nasıl yemeliyizi tek tek anlatmış. Yalnızca fazla terim ve lisans düzeyi bilgi vardı, herkesin anlayamayacağı mekanizmalardan bahsedilmiş. Herkese yönelik bir kitap olduğu için daha hafif bir dil olabilirdi ama böylesi de benim daha işime geldi :) kaleminize ve bilginize sağlık.