“…Öfke kendi kendinden hoşlanan, kendi kendini şişiren bir hırstır. Hepimizin başına sık sık gelir. Bir şeye yanlış yere kızarız, bize aldandığımızı ispat eden tanıklar getirirler; bu sefer de doğrunun kendisine, suçsuzluğuna içerleriz.”
Hüzn ü keder def' ola
Dilde hicâb ref' ola
Cümle günâh af ola
Bayrâm o bayrâm ola
.
.
Bu satırlar ilk defa bu bayram bu kadar içime işledi. Ülkece yaşadığımız en buruk bayramlardan biri, çoğumuzun bir yanı eksik. Koşarak çalacağımız kapılara yahut koşarak gelenlerimizin mezarına çiçek götüreceğiz. Dilerim ki Rabbimden gönlümüzdeki bu acı bir gün diner. Hala yanımızda olan sevdiklerimizi unutmayalım. Herkese iyi bayramlar dilerim.