MİHRİŞAH SULTAN

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·152 syf.··
2020 14. kitabı
Gamze Arslan'ı ilk kez okudum ve gördüm ki kalemi çok keskin ve sarsıcı. okuduğum en çarpıcı kitaplardan biriydi. Ben bu kitabı okuyunca erkek egemenliğinden, ataerkil toplumdan, sığ kalmış bir bakış açısından bıkmış bir kadın gördüm. Yazar anlatım gücü ve tarzıyla kesinlikle alışılmışın dışında, sınırları zorlayan, direkt değilde dolaylı yoldan sivri sert ama aynı zamanda mizahi bir dille öykülerini oluşturmuş. Konu bakımından ise oldukça cesur bir şekilde, erkek egemenliğine karşı duruşuna, anne kız ilişkisine, çocuk istismarlarına, çocuk yaşta evlendirmelere, şiddete ve bünün gibi daha birçok hadisenin senenin 2019 olduğu dönemde hala yaşanıyor olmasına dikkat çekmiş yazarımız. Öyküler çok vurucuydu kabaca tabirle yüzüme tokat gibi çarpıyordu diyebilirim. Kitap her haliyle, edebiyatın ne kadar güzel bir şey olduğunu uçsuz bucaksız anlatımlarla , karakter seçimleriyle nasıl güzel temalar ortaya çıkabileceğine o kadar güzel bir kanıt ki okurken yazarın düşünce yapısına, kurgu tekniğine hayran kalıyorsunuz. Dikkatli ve yavaş okumakta fayda görüyorum çünkü karakter ağları ve anlatıcılar her zaman bir olmuyor . Farklı bakış açılarıyla yazar ummadığınız eşyaların nesnelerin yerine koyuyor sizi. Buram buram edebiyat kokan, birçok şeye ses olabilecek, farkındalık yaratan bir kitap olmuş. Gamze Arslan Kanayak
Edebiyat
KanayakGamze Arslan · Can Yayınları · 2019778 okunma
fiLiz isimli okura yanıt verildi
MİHRİŞAH SULTAN
Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için, kitabı en kısa sürede okumanız dileğiyle 🙏🏼