" Bir insanın gerçek kişiliği en yakınlarıyla kurduğu ilişkiyle açığa çıktığına inanırım hep. Başta eşi ve çocukları, anne babası, kardeşleri ile kurduğu ilişki biçimi onun sahte kişiliği ile değil, gerçek kişiliğiyle kurduğu ilişkidir çünkü. Yakınlarımızla olan ilişkide "mış" gibi yapamayız, kendimizi saklayamaz "