Ümitsizliğe talim eden ve kendini kabullenen cesetleriz; kendimize rağmen hayatta kalırız ve yalnızca yararsız bir formaliteyi yerine getirmek için ölürüz : sanki hayatımız , sadece ondnan kurtulabileceğimiz ânı ileri atmamıza bağlıymış gibi .
Hayattan sonra ölümdesiniz;ama hayatta iken ölmektesiniz.Ölümün,ölmekte olana ettiği ise,ölmüş olana ettiğinden daha acı,daha derin,daha can yakıcıdır.