Nazilerin ilk zamanlarda dahi, demokrasi, cumhuriyet, diktatörlük ya da monarşi gibi belli bir hükümet biçimini gösteren sloganları asla kullanmayacak kadar tedbirli olmaları ilginçtir.
Bu sosyal yaşamda şeye benziyor... Birisiyle bir şey yaşamak istersin ama adını asla koymak istemezsin. Nosyonel değil fiili... Adını koymadan istediğini yaşamak...