araf

araf
@monetincelle
bu platformu yeni insanlarla tanışmak için kullanmıyorum.
insan kendini Şeytan'da çok fazla bulduğu için O'na tapamaz;ondan bilerek nefret eder;kendinden yüz çevirir ve Tanrı'nın yoksul vasıflarını ayakta tutar.
Sayfa 29·Kitabı okuyor
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiçten fazla olduğumuzu kanıtlayan hiçbir şey yoktur.
Sayfa 62·Kitabı okuyor
Felsefe
eğer her kederlendiğimizde ağlayarak kurtulma imkanımız olsaydı,tehşissiz hastalıklar ve şiir ortadan kalkardı.
Sayfa 52·Kitabı okuyor
Felsefe
“geceleri âşık olur,birbirimize aşklarımızı gece ilan ederiz.gündüzler bizi mantığımızı kullanmaya,kendi hapishanemize kapanmaya zorlar.gün boyunca,baskı güçleri,aşkın özgürlüğüne karşı savaşır.ancak gece bir daha âşık olur ve ‘seni seviyorum’,deriz.gündüzleri söylenen ‘seni seviyorum’lar,geceye gönderme yapar.”
Sayfa 18·Kitabı okudu
Şiir
“...çünkü aşk taçlandırdığı gibi çarmıha da gerer sizi.hem besler,büyütür hem de budar sizi.”
Sayfa 6·Kitabı okudu
Şiir