selin

“Karakterim haklı olarak sevgisiz diye nitelenebilir.Fakat aynı haklılıkla ben de dünyayı bütünüyle sevgisiz diye niteliyorum.Sevgi bir saçmalıktır ve doğada mevcut değildir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İstesem de istemesem de iki kere iki dörttür.Özgür irade diye buna mı diyorsun sen?
Sayfa 25·Kitabı okudu
Devletlerin ve bireylerin görevi,olabildiğince doğru görüşler oluşturmaktır;bunları dikkatle oluşturmak,doğruluğundan iyice emin olmadan başkalarına dayatmamaktır.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.
Sayfa 14·Kitabı okuyor
Bak yüzüyor ejderha Talihi nereye yollarsa Sallanacak kılıçlar Saplanacak mızraklar Bahtımıza ne çıkarsa
Sayfa 29·Kitabı okudu