Yıldız Selik

Yıldız Selik
@moonyildiz
“Hepimiz başka türlü dertliyiz, sıkma canını.”
Sayfa 113 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Manzaradan değildi cam kenarını sevmesi. Yanında bir kişinin az olması demekti. Öğreniyordu Derda... Ne kadar az, o kadar iyi...
Edebiyat
- Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım? - Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir. - Bir hain olsa da mı? - İhanet, senin beklemediğin bir darbedir. Ama sen yüreğini dinleyecek olursan, sana baskın yapmayı hiçbir zaman başaramayacaktır. Çünkü onun düşlerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın. Hiç kimse kendi yüreğinden kaçamaz. Bu nedenle en iyisi onun söylediklerini dinlemek. Böylece, kendisinden beklemediğin bir darbe indirmeyecektir kesinlikle sana.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu yüzden öldü, dedi bana doktor. "Bizlerden daha sağlıklıydı; ama insan onun göğüsünü dinleyince, yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu."
Edebiyat
"- Santiago, yavrum, neyin var? - Beni öldürdüler, Wene Hala."
Edebiyat