Murat Çiçek

Murat Çiçek
kitapsever, şiir söyler.. MSc. twitter.com/mrtcck
Sevgilim sabahın erkenini seviyor, Ben geceyi ve esmerliğini onun, O dorukları seviyor, korkuyor bundan, Ben rüzgarla buluşan tepeyi, tuhaflığı, Ona bir yeşil gülümsüyor, Ben, hayatı delice sevdiysem nasıl, Diyorum, seni de öyle.
Şiir
Reklam
Susmak, Gözlerinde susmak, Ustura gibi.. Gözlerin hani?
Şiir
"Tanıdığım en güzel insanlar, yenilgiyi, acıyı, mücadeleyi ve kaybı yaşamış olan ve diplerden çıkış yolunu kendileri bulmuş romantik ve anarşist olan insanlardır. Bu kişiler yaşama karşı geliştirdikleri kendine has takdir, direniş, duyarlılık ve anlayışla ; şefkat, nezaket, bilgelik ve derin sevgiden kaynaklanan bir ilgi ve sorumlulukla doludurlar. Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar ; onlar oluşurlar."
Yokluğun, cehennemin öbür adıdır, Üşüyorum, kapama gözlerini.
Şiir