Çoğu insanların gözünde neyim ben değersizin biri ya da tuhaf, aykırı,hoşa gitmeyen bir adam,toplumda kendine yer bulamamış,yer bulamayacak bir yaratık,yani hiçten de daha aşağı bir şey. Haydi diyelim ki bu böyledir,ben de inadına böyle değersiz,böyle aykırı bir adamın gönlünde neler bulunduğunu göstermek istiyorum eserimle.