📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bana her şeyin iyi olacağını çünkü bir dâhi olduğumu söylemiştin. Bu düşüncesiz kelimelerin beni ne kadar bunalttığını biliyor musun? Çünkü onlar gerçekte ne kadar vasat olduğumun farkına varmamı sağlıyorlar."
Hissettiklerimi çok iyi biliyorum ama onları tanımlayacak tek bir isim, sıfat söyleyemiyorum. Sadece kaygılanıp duruyorum, en sonunda da öfkeden kudurup gözüm dönüyor.