nefelibataaurora

nefelibataaurora
@nefelibataaurora
ağladım..hem de istediğim kadar! insanın gerçek özgürlüğü buydu:istediği kadar ağlayabilmek..belki bir de,istediği şeye ağlayabilmek...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var..asla olamadığım kişi beni üzüyor,ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor..umutlara ve kesin inançlara çarpıp düştüm,benimle birlikte bütün batan güneşler de düştü."
1K
İNSTAGRAM:nefelibataaurora
"Kırılmak ne demek bilmeyen ruhumdan eser yok şimdi..sen ruhumun boynunu büktün..."
1K
Merhaba!♡
Merhaba değerli okurlar(ım), Gönderilerim hakkında nacizane fikir ve eleştirilerinizi benimle paylaşır mısınız..Tamamı benim için çok değerli.Şimdiden anlayışınız ve desteğiniz için pek teşekkür ederim.İNSTAGRAM:nefelibataaurora♡
"nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan..kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı...ve yüzüm ömrümün atlası;düzlükleri bunaltı,yükseklikleri korku,uçurumları yıkıntılarımla dolu bir engebeler atlası...yaşamak bir can sıkıntısı mıdır ömür hanım?"
Edebiyat